خبرنگار صداوسیما: فروغی می‌رود فردوسی‌پور به شبکه ۳ برمی‌گردد

خبرنگار صداوسیما در توییتی از احتمال بازگشت فردوسی پور به شبکه سه خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، بابک کاظمی خبرنگار صداوسیما در توییت‌های جداگانه اعلام کرد که فروغی از ریاست شبکه‌ی سه سیما تغییر و احتمالا عادل فردوسی پور با برنامه‌ی فوتبال۳۶۰ به این شبکه باز خواهدگشت.

برخی منابع نیز در تایید این خبر، از برکناری علی فروغی مدیریت شبکه سه صداوسیما خبر می‌دهند و قرار است وی به شبکه افق کوچ کند.

هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر