عجیب مثل تلویزیون:

لغو پخش زنده بازی یادبود انصاریان و میناوند به خاطر فردوسی‌پور!

در حالی که از هفته گذشته اعلام شده بود بازی تیم‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با رسانه ورزش به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند پخش زنده می شود، این بازی روی آنتن نرفت.

لغو پخش زنده بازی یادبود انصاریان و میناوند به خاطر فردوسی‌پور!

به گزارش مملکت آنلاین، در اقدامی عجیب، تلویزیون بخاطر مجری سابقش، پخش مسابقه یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان را لغو کرد، این درحالی است که در ماه های گذشته بسیاری از بازی های خیریه از این دست با حضور ورزشکاران و هنرمندان پخش شده است.

این بازی یادبود که امروز برگزار شد، منتخب سرخابی سه بر یک با گل‌های کریم باقری، جواد کاظمیان و ادموند بزیک یاران فردوسی‌پور را شکست داد.

به نوشته خبرآنلاین، حتی بازی هایی چون مسابقه تیم پیشکسوتان سپاهان و یاران رسانه هم روی آنتن شبکه های سیما رفته بودند ولی بازی فوتبالی که چهره های نامی چون علی کریمی و علی پروین آنجا هستند از برنامه پخش خارج شده تا یک بار دیگر بحث حضور عادل فردوسی پور و احتمالا ممنوعیت پخش تصاویر زنده از او قوت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • حزب الله ارسالی در

    با سلام والله صدا وسیما جای کینه های شخصی نیست بهترین گزارشگر فوتبال ایران بنطر بنده آدم خوبی هست چون با وجود عادل بعضی نقایص تو فوتبال اصلاح میشد بعصی جاها هم کلنجار میرفت ولی خوب سزاواز نیست اینطوری باهاش برخورد بشه یکی از بهترین برنامه های صدا وسیما همین برنانه نود بود مسولیین باید هم به نظر مردم احترام بگذارن واونو برگردانن سر جای خودش چون همه مردم طرفدارشن نمیشه با نظر یک مسول بی احترامی به تمام مردم کرد صدا وسیما جای نظرات شخص نباید باشه ما مردم کرد حمایت خود را از عادل فردوسی پور اعلام میکنیم صدر صد