۵۸۰۰ فیلم و سریال در سال ۹۹ نمایش داده شد

معاون سیمای رسانه ملی گفت: در سال ۹۹ بیش از ۸۰۰ قسمت سریال در قالب ۲۹ سریال و ۵ هزار فیلم سینمایی از ۱۷ شبکه سراسری ملی روی آنتن رفت.

۵۸۰۰ فیلم و سریال در سال ۹۹ نمایش داده شد

به گزارش مملکت آنلاین، حمید شاه آبادی در نشست خبری تشریح برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ با یادی از درگذشتگان بیماری کرونا به ویژه فعالان سیما افزود: ۴ یا ۵ ماهی است که در معاونت سیما هستم و در اولین نشست رسانه‌ای از آقای میر باقری تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم کار‌های خوبی را که دوستان در گذشته شروع کردند ادامه دهیم.

وی ادامه داد: از روز‌های آغازین سال ۹۹ درگیرمسئله کرونا شدیم. به مسائل اقتصادی و جهش تولید توجه ویژه داشتیم و ماه رمضان که اوج مواسات و همدلی بود پشت سر گذاشتیم.

شاه آبادی افزود: اگر همت و دینداری مردم نبود هیچ دولتی نمی‌توانست این ایام را سپری کند.

 وی گفت: در محرم بیش از ۱۰ هزار کلاس درس از آنتن رسانه ملی پخش شد. در اولین سالگرد شهادت قهرمان ملی و مرد میدان تلاش کردیم افتخارات پاس داشته شود و ده‌ها اقدام کوچک و بزرگ دیگر انجام دادیم.

او افزود: بیش از ۸۰۰ قسمت سریال در قالب ۲۹ سریال تولید و پخش شد. در این حوزه فراز و فرود زیادی داشتیم و امیدواریم شاهد تلاش جدی‌تر برای سال پیش رو داشته باشیم. همچنین بیش از ۵۰۰۰ فیلم روی آنتن رفت. تلاش شد کمتر از فیلم‌های آمریکایی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر