سریال «فراری» در حال ساخت است

سرپرست گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم از پیشرفت حدود ۶۰ درصدی سریال در حال تولید «فراری» خبر داد. وی همچنین اعلام کرد: فصل دوم این مجموعه نیز ساخته می‌شود.

سریال «فراری» در حال ساخت است

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بهرنگ ملک محمدی سرپرست گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم اعلام کرد: سریال «فراری» در ۳۰ قسمت و در دو فصل ۱۵ قسمتی هم اکنون در مرحله پیش تولید فصل دو بوده و تاکنون حدود ۶۰ درصد کار انجام شده است.

وی با اشاره به روزهای پایانی تصویربرداری فصل یک این سریال توضیح داد: داستان فصل دوم مربوط به جوانی یک شهید مدافع حرم است که حدود ۶۰ درصد کار پیش رفته است و هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با پایان پیش تولید و آغاز تصویر برداری فصل دوم انشالله در موعد مقرر از آنتن سیما پخش می شود.

ملک محمدی گفت: سریال «فراری» با هدف معرفی سبک زندگی یکی از شهدای مدافع حرم، دوران نوجوانی تا بزرگسالی را به تصویر می‌کشد و محل تصویربرداری آن در حال حاضر تهران است.

او خاطرنشان کرد: هفت قسمت از فصل نخست سریال «فراری» با نام قبلی «هادی» در شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود تصویربرداری شده و دیگر قسمت ها هم در اطراف تهران تصویربرداری شده است. 

به گزارش ایسنا، سریال «فراری» (هادی) به تهیه‌کنندگی امیر پور وزیری و سجاد نصراللهی و کارگردانی امیر داسارگر ساخته می شود. هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی و حسین اوجاقلو در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

«محسن برمهانی» معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک و رئیس مرکز سیما فیلم از پشت صحنه «سریال بازپرس» دیدن کرده و در جرین روند تولید این سریال قرار گرفت.
«محسن برهمانی» مدیر سیما به همراه «مهدی نقویان» رییس جدید مرکز سیمافیلم و میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما پس از بازدید از پشت صحنه دقایقی با عوامل و بازیگران نیز به گفت و گو پرداخت و به آنها خدا قوت گفت.

«سریال بازپرس» که روند داستانی یک پرونده فساد اقتصادی را پی می گیرد روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.
«سریال بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است که آن را حسین تراب نژاد بعد از مدت‌ها پژوهش از پرونده های واقعی نوشته است و پخش آن از دهم تیرماه آغاز شده است.
فیلمنامه‌ی سریال «بازپرس» از بین پرونده های واقعی فساد اقتصادی انتخاب شده است و به همین دلیل در سکوت خبری ضبط شده و اکنون به مناسبت هفته قوه قضائیه پخش آن از شبکه یک سیما شروع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر