آغاز نمایشگاه "تجسم هنر" در بوشهر

نمایشگاه "تجسم هنر" در آیینی با حضور شماری از مسئولان و دوستداران فرهنگ و هنر در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری بوشهر گشایش یافت.

آغاز نمایشگاه "تجسم هنر" در بوشهر

به گزارش مملکت آنلاین، سعیده حسنی دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان بوشهر اظهار کرد: ۴۰ اثر هنری از هنرمندان این استان در نمایشگاه "تجسم هنر بوشهر " در بخش‌های کاریکاتور، رسانه‌های هنری دیجیتال، پوستر، نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی، نقاشی خط، عکاسی و هایپررئال به نمایش درآمده است.

حسنی افزود: آثار ارائه شده مربوط به "علیرضا احمدی خرم"، "علی جوانمرد" ، "غزاله دنیوی"، "رخساره ملکی"، "فاطمه ابراهیمی"، "احمد عرب"، "زینب احمدی‌فرد"، "علی نازکسرایی" و "علی نصوری "است که در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲ کارگاه آموزشی با عنوان "نقاشی مدرن" و "باغ چوبی" به ترتیب با حضور "مریم خلیفه" و "نرگس نیکفرجام" نیز همزمان با برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان بوشهر و عضو انجمن هنرهای تجسمی استان عنوان کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های جوان و نوجوان و تشویق به فعالیت در حوزه هنرهای تجسمی هدف اصلی برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار شده است.

حسنی افزود: نمایشگاه تجسم هنر در نوبت صبح از ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر