آغاز جشنواره هنرهای تجسمی فجر در آذربایجان‌شرقی

شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر آذربایجان شرقی با برپایی نمایشگاهی از آثار ارسال شده به جشنواره در نگارخانه استاد یاسمی و استاد میرعلی تبریزی خانه فرهنگ تبریز آغاز به کار کرد.

آغاز جشنواره هنرهای تجسمی فجر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش مملکت آنلاین از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در این دوره از جشنواره ۲۷ هنرمند از استان در رشته‌های خوشنویسی، نگارگری، ‌نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، گرافیک، هنرهای سنتی و مجسمه‌سازی شرکت کرده‌اند.

براساس این گزارش سهیلا جاهد در رشته نگارگری و شاخه مینیاتور، امیر دانش مراغی در رشته خوشنویسی و شاخه شکسته نستعلیق، سعید قاسمی در رشته عکاسی شاخه اجتماعی، سالار عشرت‌خواه در رشته کاریکاتور شاخه کارتون، ابوالفضل عبداللهی فرد در رشته طراحی چهره، فرزاد نریمان زاده در رشته گرافیک شاخه پوستر، مانده محمدخانلو در رشته نقاشی شاخه تصویرسازی، وحیده اسمعیل زاده در رشته هنرهای سنتی شاخه سرامیک، شاهرخ اختیاری در رشته نقاشی شاخه پرتره، فرهاد رحیم قراملکی در رشته کاریکاتور در این جشنواره حضور دارند.

همچنین محمد قیاسی در رشته خوشنویسی شاخه نسخ، افشین نجفی در رشته خوشنویسی شاخه ثلث، محمد حسین نژاد در رشته خوشنویسی شاخه نستعلیق، پیروز پاینده در رشته خوشنویسی شاخه نقاشیخط، علی اکبر دائم امید در رشته نگارگری شاخه تذهیب، ذوالفقار زارع در رشته نگارگری شاخه گل و مرغ، سهراب نظامی در رشته نگارگری شاخه تشعیر، شاهرخ رضازاده در رشته مجسمه سازی شاخه فیگور، سیدقاسم یوسفی در رشته عکاسی خبری آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند .

کمال شبخیز در رشته عکاسی شاخه طبیعت، فرید اسلامی در رشته عکاسی شاخه معماری، بهنام محمدزاده در رشته نقاشی شاخه آبرنگ، اکرم سالم در رشته نقاشی پاستیل، مسعود ستارزاده در رشته نقاشی شاخه طراحی، سعید داوری در رشته کاریکاتور شاخه پرتره،‌جواد دوزدوزانی در رشته خوشنویسی شاخه نستعلیق و کبری رادپور در رشته نقاشی شاخه طبیعت دیگر هنرمدانی هستند که در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آذربایجان‌شرقی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت شهرداری منطقه ۵ تبریز و همکاری انجمن نقاشان، انجمن خوشنویسی، انجمن نگارگری، انجمن عکاسی و انجمن مجسمه‌سازی برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار این جشنواره تا بیست و یکم بهمن ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه‌های استاد یاسمی و استاد میرعلی تبریزی خانه فرهنگ تبریز برپا خواهد بود.

آیین اختتامیه و تجلیل از پیشکسوتان و معرفی برگزیدگان این جشنواره روز شنبه ۲۱ بهمن ماه جاری ساعت ۱۶ در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر