۵۰۰ اثر از ۴۸ کشور جهان به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران رسید

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران از دریافت ۵۰۰ اثر از ۴۸ کشور جهان به این جشنواره خبر داد.

۵۰۰ اثر از ۴۸ کشور جهان به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران رسید

به گزارش مملکت آنلاین، سعید نگراوی از جمله کشورهای شرکت کننده در این جشنواره را فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان، روسیه، الجزایر، تونس، آفریقا، عراق، برزیل، استرالیا، مصر، کره جنوبی، هند، چین را عنوان کرد و اظهارکرد: موضوعات مختلف جشنواره شامل محور مقاومت و شهدای مقاومت، فلسطین و غزه، آب و محیط زیست و موضوع آزاد است.

وی آغاز بازبینی آثار رسیده به دبیر خانه این جشنواره را از امروز دوشنبه بیان کرد و توضیح داد: نتیجه بازبینی آثار پنجم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران سطح آثار رسیده به جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: معرفی هنرمندان و استان خوزستان به دنیا، گرفتن بازارهای جهانی تئاتر، رونق بازار تئاتر استان، معرفی آثار دنیا به مردم استان و کشور، دعوت از فرهنگ‌های مختلف و ارتباط با هنرمندان جهان بخشی از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

وی در ادامه وجود یک جشنواره بین‌المللی در حوزه نمایش در استان را ضروری عنوان کرد و گفت: جای خالی این جشنواره پیش از این احساس می‌شد که امید است با برگزاری این جشنواره بخشی از نیازهای هنری استان و حتی کشور پاسخ داده شود.

نگراوی از دستگاه‌های اجرایی مختلف استان درخواست کرد برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان باشند تا این رویداد بزرگ هنری در استان به بهترین شکل رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر