انجمن: بحران مواد شوینده جدی است / سازمان حمایت: قیمت افزایش نمی‌یابد

علی رغم اعلام دبیر انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی مبنی بر بروز بحران در ماه های آینده برای مواد شوینده، سازمان حمایت تاکید کرد که قیمت افزایش نخواهدیافت.

انجمن: بحران مواد شوینده جدی است / سازمان حمایت: قیمت افزایش نمی‌یابد

به گزارش مملکت آنلاین، حسام بیگدلو، دبیر انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی گفت: عدد  ۲۵ درصدی افزایش نرخ شوینده‌ها نسبت به دیگر صنایع قابل توجه نیست و این موضوع باعث شده است که شرکت‌های تولیدکننده یکی پس از دیگری  از چرخه تولید خارج شوند.

وی افزود: در صورت ادامه روند فعلی، تردید نداشته باشید که در آینده نزدیک با کمبود مواد شوینده و بحران آن مواجه خواهیم شد، چراکه ۱۰ تا ۱۵ درصد از شرکت‌های تولیدکننده کوچک روند تولید را متوقف کردند و شرکت‌های بزرگ هم با یک سوم ظرفیت کار می‌کنند تا برند خود را حفظ کنند.

علم بیگی رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده هم اعلام کرده است" با توجه به افزایش هزینه های تولید در سال جاری، تولیدکنندگان درخواست افزایش ۴۵ درصدی قیمت شوینده ها را داشته اند اما در سال جاری یک بار با ۲۵ درصد افزایش قیمت موافقت شده است".

قیمت شوینده‌ها افزایش نمی‌یابد

حسین فرهیدزاده سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام اینکه هنوز هیچ درخواستی برای افزایش قیمت به سازمان حمایت ارسال نشده است می‌گوید: در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار ما برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های تولید برای شوینده‌ها مصوب کرده ایم که مواد اولیه پودر شوینده ۱۰ درصد کاهش قیمت پیدا کند.

سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت محصولات شوینده در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر