امیر واحدی: حضور جوانان در فضای مجازی، دغدغه‌ خانواده‌ها و نظام‌های سیاسی شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در جنگ نوین ترکیبی، خانواده مورد هدف قرار گرفته است، گفت: حضور جوانان در فضای مجازی دغدغه‌ای برای خانواده‌ها و نظام‌های سیاسی شده است.

امیر واحدی: حضور جوانان در فضای مجازی، دغدغه‌ خانواده‌ها و نظام‌های سیاسی شده است

به گزارش مملکت آنلاین، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی اظهار کرد: یکی از جنبه‌های شاخص برگزاری جشنواره گوهرهای فاطمی، استفاده از ابزار هنر برای تبادل پیام با طیف گسترده‌ای از مخاطبان است که از لحاظ سن، سواد و سطح اعتقاد در یک رده قرار ندارند اما ابزار هنر آنها را دور هم جمع کرده و به صورت غیرمستقیم زمینه رشد و تعالی معنوی آنها را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: ورود اینترنت و حضور فرزندان و جوانان ما در فضای مجازی، با وجود مزایایی که دارد موجب ایجاد نگرانی و دغدغه برای خانواده‌ها و حتی نظام‌های سیاسی شده است. در این راستا ضرورت حفظ جوانان و نوجوانان از آسیب‌های فضای مجازی باید در اولویت فعالیت‌های ما قرار بگیرد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی خاطرنشان کرد: در جنگ‌ نوین ترکیبی و شناختی بیش از هر چیزی نظام ارزشی خانواده که پایگاه پرورش انسان محسوب می شود، مورد هدف قرار گرفته است؛ بنابراین والدین باید ضمن افزایش آگاهی‌های خود از فضای مجازی، حفظ و صیانت از فرزندان خود در برابر آسیب‌های این فضا را در صدر دغدغه‌های خود قرار دهند.

حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم ضمن تشریح جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: برگزاری جشنواره گوهرهای فاطمی یکی از شیوه‌های ابتکاری برای عمل به این فریضه مهم الهی است.

وی افزود: در قیام ماندگار عاشورا، امام حسین(ع) یکی از اهداف خود از این قیام را امر به معروف و نهی از منکر می‌داند، ایشان به گونه‌ای عمل می‌کنند که در گستره‌ای وسیع از زمان و مخاطبان اثرگزاری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر