فلاحی: تلاش دشمن این است که نوجوانان و جوانان را مقابل نظام اسلامی قرار دهد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان گفت: دشمن بداند عمده جوانان ما دلداده شهدا و نظام اسلامی هستند و همچنان راه شهدا را ادامه خواهند داد تا این حکومت به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

فلاحی: تلاش دشمن این است که نوجوانان و جوانان را مقابل نظام اسلامی قرار دهد

به گزارش مملکت آنلاین، احمدحسین فلاحی با توجه به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز و دانشجو، بیان کرد: خوشبختانه این حرکت ضد استکباری در طول سالیان گذشته هر روز در حال پیشروی بوده و امروز بسیاری به این اعتقاد نوجوانان و جوانان ما رسیده‌اند که باید در مقابل استکبار جهانی بایستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در بسیاری از کشورها نیز پرچم آمریکا آتش زده می‌شود و یا اینکه خیلی‌ها در مقابل آمریکایی‌ها جرات ایستادن پیدا کرده‌اند.

وی افزود: این حرکات به برکت تلاش‌هایی بوده که از ایران اسلامی شروع شده و از خون جوانانی است که قبل از انقلاب و بعد از آن ریخته شده است. همچنین به برکت کسانی است که در برابر زیاده خواهی رژیم استکباری آمریکا ایستادگی کردند.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال فضای متفاوتی وجود دارد و تمام تلاش دشمن این است که قشر جوان و نوجوان را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد که البته موفق نخواهد بود، چراکه نمی‌داند عمده جوانان ما دلداده شهدا و نظام اسلامی هستند و همچنان راه شهدا و این آرمان را ادامه خواهند داد تا این حکومت به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر