رئیس دیوان عالی کشور: انقلاب اسلامی با خون شهدا پایدار مانده است

رییس دیوان عالی کشور ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ شیراز گفت: انقلاب اسلامی ایران با این خون‌ها پایدار مانده و این خون شهدا است که انقلاب را بیمه کرده است.

رئیس دیوان عالی کشور: انقلاب اسلامی با خون شهدا پایدار مانده است

به گزارش مملکت آنلاین، مراسم تشییع پیکر آیت الله حاج شیخ حسین مفید، رئیس اسبق دیوان عالی کشور،  امروز دوشنبه -9 آبان ماه- با حضور مسئولان عالی قضایی در سرسرای کاخ دادگستری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده محترم آیت‌الله مفید و همکاران قضایی اظهار کرد: آیت الله مفید از قدمای دستگاه قضایی بودند  که علاوه بر فعالیت در معارف دینی و علمی از سال 1358 در دستگاه قضایی به امر خطیر قضاوت مشغول بوده و و یک دوره نیز سکاندار دیوان عالی کشور بودند.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه بنده مفتخرم که در دوره ریاست آیت الله مفید در دیوان عالی کشور مشغول خدمت بودم، تصریح کرد: امیدورام روح بزرگ ایشان با اهل بیت (ع) محشور شود و از سفره امیرالمومنین و ائمه اطهار علیه السلام بهره ‎مند شوند.

وی در ادامه ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ  شیراز،  این واقعه تلخ را به ملت شریف ایران  و جامعه عزادار انقلابی و اسلامی تسلیت گفت.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: انقلاب اسلامی ایران با این خون‌ها پایدار مانده است و این خون شهدا است که انقلاب را بیمه کرده است.

مرتضوی مقدم با بیان اینکه این ترورهای کور ملت را مقاومتر، متحدتر و پایدارتر می‎کند، خاطرنشان کرد: این ترورهای کور تنفر ملت شریف ایران را نسبت به کوردلان و استکبار جنایتکار بیشتر می‌‌کند.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان گفت: امیدواریم این خون‌ها باعث شود،  کشور ما از لوث مستکبران و بدخواهان پاک شود.

همکاران قضایی و اداری  پیکر مرحوم آیت الله حاج شیخ حسین مفید، رئیس اسبق دیوان عالی کشور را از کاخ دادگستری تا مسجد ارگ همراهی کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، حجت ‎الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور، مسعود ستایشی سخنگو قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین نیری رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات جمعی از معاونان، قضات عالی رتبه و کارمندان دیوان عالی کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر