تاکید رئیس جمهور بر تسریع در رفع کمبود برخی اقلام دارویی

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پیش‌بینی شرایط مختلف و نیازهای احتمالی، بر ضرورت تسریع در رفع کمبود برخی اقلام دارویی تاکید کرد.

تاکید رئیس جمهور بر تسریع در رفع کمبود برخی اقلام دارویی

به گزارش مملکت آنلاین، سید ابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت پس از استماع گزارش وزرای بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و کار،‌ رفاه و تامین اجتماعی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع کمبود برخی اقلام دارویی، با اشاره به اهمیت پیش‌بینی شرایط مختلف و نیازهای احتمالی، بر ضرورت تسریع در این امر تاکید کرد.

در این جلسه بر اهمیت تبیین صحیح و دقیق اقدامات امیدآفرین انجام شده در زمینه‌های مختلف در کشور، بویژه در امور اقتصادی تاکید شد و با اشاره به اینکه بر اساس گزارش بانک جهانی شاخص کارآمدی دولت پس از ۴ سال نزول، سیر صعودی یافته و از ۱۴,۹ به ۱۸.۲۷ درصد رسیده است، تصریح شد: این آمار و آثار و تبعات آن باید از طرف مسئولان مربوط برای مردم تشریح شود.

رئیسی همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.

رئیس جمهور حضور مسئولان بین مردم و آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات آنان را زمینه‌ای برای پاسخ به سئوالات و باز کردن گره‌های ذهنی مردم دانست که موجب افزایش حس امید و اطمینان آنان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر