استفاده از نخبگان برای هوشمندسازی مرزها

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اگر با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی اقدام کنیم قطعا تحول بزرگی را درمرزبانی به وجود خواهیم آورد.

استفاده از نخبگان برای هوشمندسازی مرزها

به گزارش مملکت آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی در جلسه هوشمندسازی مرز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های انجام شده، هوشمندسازی مرزبانی را یکی از مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تجهیز یگان‌های مرزی به امکانات اپتیکی و الکترونیکی در جهت کنترل و مراقبت هوشمند از مرزها به صورت ویژه در دستورکار این فرماندهی قرار دارد و در این زمینه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

گودرزی افزود: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان در راستای هوشمند سازی مرزبانی اقدام کنیم قطعا تحول بزرگی را در مجموعه مرزبانی به وجود خواهیم آورد.

فرمانده مرزبانی فراجا مرزبانی را پیشگام در حوزه هوشمندسازی مرزها دانست و اظهارکرد: شعار مرزبان هوشمند فقط یک شعار نیست بلکه راهبرد مرزبانی بوده و لازمه تحقق آن دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در ماموریت‌ها است.

گودرزی طرح های کلیدی هوشمند سازی را طراحی زیر ساختی، توسعه درگاه‌های تعاملی، مدیریت داده ها و تامین تجهیزات هوشمند عنوان کرد و گفت: با استفاده از این طرح ها، به یک درگاه دوسویه تعاملی با سایر نهادها دست می یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر