فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب: امنیت آسمان ایران خط قرمز پدافند هوایی است

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: حفظ تمامیت ارضی فضای میهن اسلامی از خطوط قرمز پدافندهوایی است و هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ قاطع پدافندهوایی روبرو خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب: امنیت آسمان ایران خط قرمز پدافند هوایی است

به گزارش مملکت آنلاین، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال قبح‌زدایی و ترویج بی بند و باری در سطح جامعه است، اظهار داشت: از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر راه و روشی برای ضربه زدن استفاده کرده‌اند؛ امروز هم جمهوری اسلامی مورد آماج و هدف بی‌سابقه‌ترین هجمه رسانه‌ای در دنیا قرار گرفته است. لازم است خانواده‌ها ضمن آگاهی و هوشیاری نسبت به این اقدامات دشمنان با استفاده از جهاد تبیین و روشنگری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت پهنه آسمان ایران اسلامی به واسطه مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان پدافند هوایی حاصل شده است، افزود: حفظ تمامیت ارضی فضای میهن اسلامی از خطوط قرمز پدافند هوایی است و هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ سریع و قاطع پدافند هوایی روبرو خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب تصریح کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های چشمگیر عرصه دفاع هوایی قدرت بازدارندگی را برای کشور ایجاد کرده، لازم است این الگو به عنوان یک نمونه موفق توسعه و پیشرفت در همه سطوح کشور تسری پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر