مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد

معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد

به گزارش مملکت آنلاین، سید محمد حسینی خاطرنشان کرد: نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه های دکتر مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است.

معاون رئیس جمهور گفت: آقای مرتضوی سابقه مدیریت از بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تنوع و سطوح مسئولیت های اجرایی آقای مرتضوی به گونه ای است که بخوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  برمی‌آید، اظهارکرد: ایشان شهردار کلان شهری همچنین مشهد مقدس بوده است و در آستان مقدس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات و در بنیاد مستضعفان نیز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد بوده است.

معاون رئیس جمهور گفت: مرتضوی همچنین یک چهره رسانه ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: عضویت و ریاست  هیات مدیره  بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت های ایشان است.

حسینی در پایان گفت: سید صولت مرتضوی همچنین از آغاز دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی را به عهده داشته و تعامل گسترده ای با نماینده مجلس شورای اسلامی دارد که نمونه آن دیدارهای متعدد ایشان با مجامع استانی نمایندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر