با حضور وزیر راه و شهرسازی در روزجهانی دریانوردی

روزنامه سرآمد، نشریه نمونه دریایی کشور شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه و شهرسازی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی، شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان شیلات ایران، انجمن های فعال حوزه دریا و جمعی از مدیران ارشد ارگان¬های دریایی به مناسبت روز جهانی دریانوردی از دریاییان نمونه کشور در سال ۱۴۰۱ قدردانی شد که در این بین از فیروز اسماعیلی نژاد مدیر مسئول روزنامه اقتصادسرآمد به عنوان نشریه نمونه دریایی کشور با اهدا لوح تقدیر، تندیس روزجهانی دریانوردی و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

روزنامه سرآمد، نشریه نمونه دریایی کشور شد

به گزارش مملکت آنلاین، روزنامه اقتصادسرآمد، با شعار «سرآمد روزنامه ای برای اقتصاددریایی» سال از سال ۱۳۹۹ به صورت ویژه در حوزه دریا اقدام به تولید محتوا کرده است که با اولویت اقتصاد دریامحور منتشر می شود در همین راستا خوشبختانه با استقبال جامعه دریایی کشور روبرو شده است. این رسانه با تولید محتوای مختص اقتصاددریا محور دارای ضریب کیفی، نظم در انتشار مطلوب و توزیع هدفمند در ارگان های دریایی، سازمان ها، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط فعالیت مستمر و موثر دارد. روزنامه اقتصاد سرآمد با توانمندی در معرفی پتانسیل های موجود در عرصه های مختلف دریایی سوژه های ویژه را با محتوای گفتگو محور یا میدانی، بررسی وضعیت موجود را دنبال می‌کند.

همچنین با توجه به ارتباط تنگاتنگ تحریریه روزنامه اقتصاد سرآمد با کارشناسان این حوزه مهم و حیاتی و با تکیه بر تجربیات ارزشمند و کاربردی تلاش کرده با مشارکت فعالان از جمله نمایندگان مردم در شهرها و استان های ساحلی مجلس ، اعضای فراکسیون اقتصاد دریا محور مجلس،کمیته بنادر و دریانوردی مسئولیت‌مان را بیش از پیش جلو برده و تا جایی که ممکن است نماینده افکار عمومی در بحث مطالبه‌گری در حوزه حساس و حیاتی اقتصاد دریایی کشور باشیم.

قابل ذکر است؛ روز جهانی دریانوردی با شعار« فناوری های جدید برای کشتیرانی سبزتر» و با حضور مدیران و فعالان دریایی و دریانوردی کشور به میزبانی سازمان بنادر برگزار شد که در این مراسم از ۴۲ دریایی نمونه کشور در سال ۱۴۰۱ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر