وزیر کشور: ایران اسلامی در اوج قدرت است/ دشمنان خیال باطل نکنند

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام امروز علی رغم تلاش زیاد برای خدشه به ایران اسلامی ناکام مانده اند، گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت بوده و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.

وزیر کشور: ایران اسلامی در اوج قدرت است/ دشمنان خیال باطل نکنند

به گزارش مملکت آنلاین، احمد وحیدی امروز سه شنبه (۱۹ مهرماه)  در دیدار با علمای اهل سنت و تشیع که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت ایام سرور و شادی است و حیف شد که برخی ها، نخواستند که به کماله بین دوستداران آن حضرت تجلی کافی یابد و حوادثی آفریدند که بر اساس یک منش و باور غلط پایه ریزی شده است.

وی افزود: دشمنان نمی توانند محبت اهل بیت را که در دل همه ما ریشه دارد خارج کنند و این در بیان فاخر مقام معظم رهبری که فرمودند «مردم مرد از قدیمی ترین اقوام ایرانی هستند» نمود دارد.

 وزیر کشور بیان کرد: امروز، غرب دچار مشکلات فراوانی است؛ بی  پایگی تمدن مادی هر روز بیشتر خود را آشکار می کند و همه می بینند آن تمدنی که به آن تکیه کرده اند از تو خالی است و با تکان کوچکی فرو می ریزد؛ غربی ها وضع بدی دارند که بخشی از آن در خبرها قابل مشاهده است و بخش دیگری هم به دلیل سانسور هدفمند قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه مکتب و ایده اسلام همچنان رو به جلو حرکت می‌کند، ادامه داد: اسلام با وجود همه دشمنی هایی که با آن شده است، هنوز پابرجاست و اگر دشمن نتواسته تا امروز کشورهای اطراف ما را به سیطره خود در آورد به دلیل وجود اسلام است.

وحیدی، امروز اسلام حرف اول را در فلسطین و لبنان می زند و دشمنان با همه تلاش خود نتواسته اند که هنوز مرزهای دریایی و مخازن نفتی و گازی که حق لبنان است را بگیرند.چرا که سید حسن نصرالله بر پایه اسلام حرف می زند و این در همه جاهای دیگر دنیا نمایان است.

وی افزود: اسلام عدالت گستر و ناب امروز بر دوش جمهوری اسلامی و ایران مقتدر حمل می شود و اگر امروز در برابر غرب ایستاده است، طبیعی است که دشمن داشته باشد.

وزیر کشور گفت: بر همین اساس این مسئله روشن است که فوت دختر خانمی از کردستان، بهانه ای به دست دشمن است و عامل غیر قابل قبولی برای تحریک اغتشاش گران است.

وی با اشاره به اینکه گروهک های کومله و دموکرات جنایت های زیادی کرده اند و مزدور صدام و صهیونیست بوده اند، دلسوز مردم نیستند، افزود: روشن است چنین افرادی از انسانیت و اسلام بویی نبرده اند و نمی توانند حامی مردم باشند.

وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.

وی، افزود: مردم طرفدار توسعه و پیشرفت و امنیت هستند و از تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن خیابان ها و نا امنی طرفداری نخواهند کرد.

وزیر کشور، باور به آمریکایی را که با تمام توان علیه مردم ایران اقدام می کند غیر معقول دانست و گفت: چطور می توان باور کرد که رسانه اینتر نشنال که وابسته به عربستان سعودی است، اکنون از مردم حمایت می کند. اگر چه دشمن تلاش می کند که این باور را ایجاد کند.

وی ادامه داد: چطور می توان باور کرد که عالمی پیدا شود که در خط اینترنشنال سعودی حرکت کند و با سردادن شعار زن، زندگی، آزادی طرفدار و حامی زنان باشد در حالی که هنوز در عربستان زنان از حقوق اولیه خود برخوردار نیستند. اما زنان ایرانی روز به روز موفق تر بوده و هم عفت و هم خانواده را کنار هم دارند. در حال که غرب زندگی را در فروپاشی خانواده و بی بند و باری و برهنگی می بیند.

وحیدی بیان کرد: غرب زن را به یک کالا تبدیل کرده و در بدترین حالت قرارداده است، در حالی که زن ایرانی با عفیفه است و زنان کرد نیز سرآمد این امر هستند؛ «شلر رسولی» بانوی عفیفه مریوانی که چندی پیش به خاطر حفظ عفت خود جان خود را از دست داد، دالی بر این امر است.

وی با بیان اینکه ما دوست نداریم که دشمن جوانان ما را بگیرد افزود: اگر جوانان ما دشمن را به خوبی نشناسند و در فضاهای مجازی غیر واقعی دنیا ببینند، دچار اشتباه و انحراف می شوند.

وزیر کشور عنوان کرد: دشمن به دنبال انحراف ذهن جوانان است، که روشن و هدایت کردن آنان از وظایف بزرگان است.

وی افزود: دشمن مزدورانه اقدام می کند و افرادی را به کار می گیرد که از کشور خود رانده شده و آواره اند؛ چنین افرادی نمی توانند حامی مردم باشند. چرا که کسب و کار مردم را به ازای نبستن و تعطیل نکردن تهدید به تخریب و آتش زدن می کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: مردم کرد، ماموستا ها و علما سال هاست که با دلاوری ایران اسلامی را حفظ کرده اند و اکنون نیز باید با شجاعت درون این افراد را برای مردم روشن کنند.

وی حفظ آرامش را برای توسعه استان وظیفه همگان دانست و یادآور شد: هر گونه اغتشاش به توسعه استان ضربه می زند و این امر دشمنان کردستان را شاد می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر