واریز اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان کشوری

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ عصر امروز (دوشنبه) واریز شد.

به گزارش مملکت آنلاین، علی خدامی با اعلام این خبرافزود: با هماهنگی بانک عامل، اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی از اعتبار سال ۱۴۰۱ برای ۳۱هزار و ۴۷۹نفر از مشمولان عصر امروز (دوشنبه) به حساب آنان واریز شد.

به گفته وی، این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر