اعلام زمان آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل خبر داد و گفت: نتایج آزمون تا ۲۸ اسفندماه از طریق سامانه مروارید اعلام می شود.

اعلام زمان آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

به گزارش مملکت آنلاین، ایوب ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل، گفت: این آزمون در روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ با حضور ۶۷۰ شرکت کننده به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱  صبح به صورت آنلاین برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سوالات آزمون  در ۲۳ رشته مختلف در قالب دفترچه‌های مجزا، شامل ۴۰ سوال چهارگزینه‌­ای و سوال‌های عملکردی سناریو محور طراحی شده بود، تصریح کرد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون­‌های جامع سنوات گذشته که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده امروز شرکت کردند.

وی از راهبری و حمایت حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان و مساعی همکاران مرکز سنجش، معاونت آموزش، معاونت فرهنگی، معاونت طرح و برنامه و توسعه، مرکز حراست، مرکز هوشمندسازی، حوزه ریاست، روابط عمومی، دفتر نظارت و ارزیابی و همکاران تلاشگر استان‌ها جهت هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تقدیر و تشکرکرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ابراهیمی، تصریح کرد: نتایج آزمون تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از طریق سامانه مروارید اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در آزمون می‌­توانند در زمان اعلام شده با ورود به این سامانه نتایج آزمون را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر