هشدار مقتدایی نسبت به تعویق انتخابات اصناف در برخی از استان ها

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نسبت به تعویق برگزاری انتخابات اصناف در برخی از استان ها انتقاد کرد و گفت که اگر این روند اخلال در انتخاباتها و عدم اجرای قوانین مصوب مجلس ادامه پیدا کند قطعا موضوع را از طریق اعمال ماده ۲۳۴ و شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهد کرد.

هشدار مقتدایی نسبت به تعویق انتخابات اصناف در برخی از استان ها

به گزارش مملکت آنلاین، عباس مقتدایی، نماینده اصفهان با اشاره به تعلل در برگزاری انتخابات اصناف گفت: متاسفانه انتخابات اصناف با علل مختلف عقب انداخته شده که بعد از تذکرات مجلس مجددا برگزار شد تا اینکه در اواخر هفته گذشته مجددا شنیده شد وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجموعه های استانی از جمله اصفهان و خراسان رضوی، مانع برگزاری این انتخابات ها شدند که این مصداق عدم اجرای قانون و استنکاف از اجرای قانون است.

وی ادامه داد: ما تذکرات لازم را به صورت مکاتبه، شفاهی و تذکر کتبی به وزیر صمت و زیر مجموعه شان اعلام کردیم ولی اخبار رسیده حکایت از استمرار بی توجهی آقای وزیر به مطالبه اصناف و اجرای قانون دارد. اگر این روند اخلال در انتخاباتها  و عدم اجرای قوانین مصوب مجلس ادامه پیدا کند قطعا موضوع را از طریق اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه و شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: مطالبه اصناف از ما این است که مشخص شود چه جریانی در وزارت صمت و کشور به دنبال جلوگیری از برگزاری انتخابات ها و جلوگیری از اجرای قانون هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر