خلبانان نیروی هوایی همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ما خلبانان می‌دانیم لباس خلبانی کفن ماست و پا پس نمی‌کشیم و به مردم ثابت می‌کنیم که همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستیم.

خلبانان نیروی هوایی همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستند

به گزارش مملکت آنلاین، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی چهارشنبه ۴ اسفند در مراسم تشییع خلبان سرهنگ شهید «صادق فلاحی» که در پایگاه شهید عباس دوران شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهادت ۲ تن از شهیدان را به نیروی هوایی تسلیت می‌گویم.

او با یادآوری این مطلب که شهید فلاحی یکی از استادان خلبان F۵بود، افزود: او یکی از مومن ترین خلبانان ما بود و از ابتدای ورود به نیروی هوایی که درجه ستوانی داشت من او را از ابتدای ورود شهید بابایی زنده صدا می‌زدم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه وی مرد و یک خلبان مومن بود که به تمام مسائل شرعی توجه و آنها را رعایت می‌کرد و انسان یک غیور بود، عنوان کرد: همه ما خلبانان می‌دانیم لباس خلبانی ما کفن ماست و پا پس نمی کشیم و به مردم ثابت می‌کنیم که همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستیم.

امیر واحدی با یادآوری این مطلب که نیروی هوایی و خلبانان پا به رکاب و آماده اجرای فرمان فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) هستند، افزود: این شهید عزیز روحیات و منش خاصی داشت و بسیار مخلص بود و جای او خالی است و با رشادت فعالیت می کرد و تمام وجود این شهدا برای این مردم آماده جانفشانی هستند.

احمد فلاحی، برادر شهید خلبان «صادق فلاحی» نیز گفت: شهید فلاحی، آرزوی شهادت داشت و چهره نورانی داشت.

او افزود: برادرم همواره از مادرمان می‌خواست تا برای شهادتش دعا کند و به زیارت حضرت احمد بن موسی (ع) و امام رضا (ع) قبل از رفتن به ماموریت رفت.

فلاحی اضافه کرد: اخلاق و روحیه شهید صادقی، بی نظیر و مثال زدنی بود و از بچگی ایثار و جانفشانی و گذشت در خونش بود و عاشق خلبانی بود.

عباس کنعانی، پدر همسر شهید فلاحی نیز بیان کرد: از لحظه شهادت این شهید بزرگوار تمام تبریز عزادار شده است و جانفشانی شهدا همواره با قدردانی و قدرشناسی مردم همراه بوده که امروز شاهد این قدر شناسی مردم شیراز هستیم.

خانم کنعانی، همسر شهید «صادق فلاحی» گفت: شهید گل بود، باغ گل بود که پرپر شد، شهید فلاحی از جان خودش گذشت او من و بچه‌اش را تنها گذاشت، تا یک ملت آسوده باشند و «صادق» من رفت ولی صادق‌های دیگر هستند تا از این مملکت دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر