نحوه فعالیت تالارهای پذیرایی اعلام شد

تالار‌های پذیرایی با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

به گزارش مملکت آنلاین،  خسرونیا، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی گفت: تعدادی از شهر‌ها با جهش سویه جدید کرونا (اومیکرون) در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اند؛ تالار داران در بدو ورود مهمانداران باید کارت واکسیناسیون‌ها را چک و بررسی کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تالار‌های پذیرایی با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد و تالارداران باید مصوبات را رعایت کنند.

وی اضافه کرد:  اخیرا بخشنامه‌ای مبنی بر لزوم رعایت کامل مسائل بهداشتی به واحد‌های صنفی ابلاغ کردیم.

طبق گفته  شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا  تجمعات مذهبی و اجتماعی در فضا‌های سربسته با ۲۰ درصد ظرفیت انجام گیرد و استفاده از ماسک در محیط‌های سربسته اجباری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر