پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد

امیر سرتیپ دوم اسدی در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد

به گزارش مملکت آنلاین، امیرسرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم پنجمین طرح مردم یاری و کمک های مومنانه که به همت کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است، گفت: جایگاه رفیع امروز ایران به ویژه نیروهای مسلح، به پشتوانه حمایت مردم و تعهد و وطن پرستی جوانان این سرزمین بوجود آمده است.

وی افزود: ایام دهه فجر، تداعی کننده روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ و شهیدپرور ایران است.

امیر سرتیپ دوم اسدی با تشریح برخی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم با پیروی از اندیشه های مدبرانه و دلسوزانه بنیانگذار انقلاب بود که حقیقتا ایشان دغدغه ای جز عدم وابستگی به بیگانگان و عزتمندی ایران و ایرانی نداشتند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند پدافند هوایی و بویژه سایت رادار شهدای سوباشی در دوران دفاع مقدس تا به امروز، تصریح کرد: پدافند هوایی اجازه  ورود  هیچ پرنده  بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و  با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب ادمه داد: یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان است. رهبر کبیر انقلاب همواره بر رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید داشتند و می فرمودند:«گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.»

وی ادامه داد: منطقه پدافند هوایی غرب به‌مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اقدام به برگزاری پنجمین  مرحله از طرح اهدای کمک‌های مؤمنانه کرده است.

امیر سرتیپ دوم اسدی ادامه داد: علاوه بر کمک مومنانه، طرح مردم یاری با حضور پزشکان منطقه پدافند هوایی غرب در شهرستان شیرین سو انجام شد.

بنابر این گزارش، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن و بسته های معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه توسط منطقه پدافندهوایی غرب در میان نیازمندان شهرستان شیرین سو و روستاهای تابعه توزیع ‌شد.

پنجمین طرح مردم یاری و کمک های مومنانه و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان شیرین سو از توابع استان همدان، به همت کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر