وزیر امور خارجه، آغاز سال نوی چینی را تبریک گفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی‌به وانگ یی عضو شورای دولتی و وزیر ‏امور خارجه جمهوری خلق چین، فرارسیدن عید بهاره و سال نوی چینی را به وی تبریک گفت و ‏برای دولت و ملت قهرمان چین کامیابی و بهروزی آرزو کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی‌به وانگ یی عضو شورای دولتی و وزیر ‌امور خارجه جمهوری خلق چین، فرارسیدن عید بهاره و سال نوی چینی را به وی تبریک گفت و ‌برای دولت و ملت قهرمان چین کامیابی و بهروزی آرزو کرد. ‌
در پیام امیرعبداللیهان آمده است خرسندم که در آستانه عید بهاره فرصت دیدار و گفتگوهایی ‌سازنده با شما دوست قدیمی در شهر زیبای ووشی فراهم شد. اطمینان دارم که توافقات صورت ‌گرفته در این سفر بستر مناسبی برای توسعه مشارکت جامع راهبردی ایران و چین در پنجاه سال ‌دوم روابط دیپلماتیک خواهد بود.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر