اسکورت نفتکش‌های ایران در دریای سرخ وظیفه ناوگروه ۷۹ ارتش

امیر دریادار کاویانی گفت: ناوگروه ۷۹ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر «مکران» و ناوشکن شهید «بایندر» در دریای سرخ حضور دارد و جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می‌کند.

اسکورت نفتکش‌های ایران در دریای سرخ وظیفه ناوگروه ۷۹ ارتش

به گزارش مملکت آنلاین، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش به‌طور مستمر در عرصه دریاها و آب‌های بین‌المللی به جهت تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و در راستای اهداف مورد نظر و تأمین منافع کشور گام برمی‌دارد.

وی در خصوص مأموریت ناوگروه ۷۹ نیروی دریایی ارتش گفت: امروز ناوگروه ما متشکل از ناوبندر «مکران» و ناوشکن شهید «بایندر» در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می‌کند. این روند همچنان ادامه دارد و نیروی دریایی افتخار می‌کند که در تداوم تأمین منافع کشور همواره در صحنه دریا حضور تأثیرگذار و راهبردی دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص آخرین وضعیت امنیتی خلیج فارس نیز عنوان کرد: با حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت کامل در مرزهای آبی کشور، تنگه هرمز، سواحل مکران، شمال اقیانوس هند و دریای سرخ برقرار است و نیروی دریایی ارتش در همه مسیرهایی که منافع جمهوری اسلامی ایران اقتضا می‌کند، حضور دارد و از منافع کشور و ملت بزرگ ایران دفاع می‌کند.

امیر دریادار کاویانی درباره رزمایش‌های نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: همه تمرینات و رزمایش‌های مشترک و تخصصی که در برنامه‌های نیروهای مسلح از سوی سلسله مراتب فرماندهی گنجانده شده است، در ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی دریایی راهبردی با جدیت و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر