ابلاغ مصوبه گشایش سرکنسولگری چین در شهر بندرعباس

دولت مصوبه گشایش سرکنسولگری چین در شهر بندرعباس را ابلاغ کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۸ دی ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت امور خارجه و به استناد ماده واحده قانون کنوانسیون وین درباره روابط کنسولی، با صدور مجوز برای گشایش سرکنسولگری جمهوری خلق چین در شهر بندرعباس با رعایت عمل متقابل و سایر قوانین و مقررات مربوط موافقت کرد.

با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه دولت در خصوص گشایش سرکنسولگری چین در بندرعباس ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر