نشست صمیمی سرکلانتر ششم با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست صمیمی سرکلانتر ششم با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش مملکت آنلاین، نشست صمیمی سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم و همکاران ایشان سرهنگ بهزاد حاتمی معاون سرکلانتری ششم و سرهنگ محمدرضا اسفندیار معاون اجتماعی سر کلانتری ششم با تنی چند از اصحاب مطبوعات و رسانه برگزار شد .

 این جلسه در دفتر سرکلانتر ششم سرهنگ جلینی و با حضور سیدحسن تهرانی سردبیر هفته‌نامه «خبر نگار هفته»، شاهپور محمدی ، سردبیر پایگاه خبری گیتی آنلاین و مستند ساز و زهرا تدینی خبرنگار، سرهنگ بهزاد حاتمی معاون سرکلانتر ششم و سرهنگ محمد رضا اسفندیاری برگزار گردید.

در این نشست صمیمی، سرهنگ محمدجلینی سرکلانتر ششم بر لزوم ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر اصحاب رسانه با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها با نیروی انتظامی در جهت پیشگیری از جرایم اجتماعی و تعامل بیشتر فرماندهان نیروی انتظامی با حوزه مطبوعات و اصحاب رسانه بسیار با اهمیت است.

وی اضافه کرد: ارتباط بیشتر پلیس با مردم در محلات، مساجد و شورایاران و برگزاری نشست مردمی جهت رفع مشکلات بهمراه برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط پرسنل ناجا اهمیت ویژه‌ای دارد و لزوم تشکیل پلیس افتخاری در محلات برای حفظ امنیت بهتر دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: قرار است، این نوع نشست‌های صمیمی مطبوعاتی بین پلیس و اصحاب رسانه با هدف ارتقای فرهنگی و اطلاع رسانی بیشتر برای مردم نسبت به فعالیتهای پیشگیرانه پلیس در حوزه‌های مختلف اجتماعی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر