ایران نمی تواند به غرب خوش بین باشد.

ایران: درصورت پایبندی طرف مقابل آماده بازگشت به گفت‌وگو‌های وین هستیم.

به گزارش مملکت آنلاین، سید محمد حسینی، مشاور امور پارلمانی رئیس‌جمهور کشورمان در مصاحبه با المیادین: جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت به گفت‌وگو‌های وین در صورتی که طرف مقابل به تعهدات خود پایبند باشد و تحریم‌های ایران لغو شد، آمادگی دارد.   

این طبیعی است که گفت‌وگو‌های وین متوقف شد؛ زیرا وزیر خارجه ایران تغییر کرد و باید هیئت مذاکره کننده مشخص می‌شد و همچنین باید با بازنگری در آنچه طی شش سال گذشته و پس از توافق هسته‌ای صورت گرفته، موضعی که ایران در مرحله جدید باید داشته باشد تعیین می‌شد.   

آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور ایران بار‌ها اعلام کرده است که ما اهل گفت‌وگو هستیم و آن را رها نخواهیم کرد، بلکه این طرف‌های مقابل بودند که توافق هسته‌ای را نقض کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر