در همایش فصلی خانه احزاب مطرح شد

حسینی: بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار احزاب قرار گیرد

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تأکید بر لزوم سرلوحه قرار گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب برای انتخابات و فعالیت احزاب گفت که با تقویت بعد نظارتی مجلس و به دنبال آن تشکیل دولت کارآمد و توانمند کشور می‌تواند از شرایط دشوار فعلی عبور کند.

حسینی: بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار احزاب قرار گیرد

به گزارش مملکت‌آنلاین، محمد حسینی در همایش فصلی خانه احزاب اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس به عنوان جلوه بارزی از مردم‌سالاری دینی و بروز نتیجه زحمات احزاب، فعالان سیاسی و گروه‌های مرجع در انتخابات هستیم تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم چرا که نتایج آن را می‌توانیم در اصلاح امور و کم کردن کاستی‌ها ببینیم.

وی با بیان اینکه تاکنون احزاب جایگاه درخور و واقعی خود را پیدا نکرده‌اند، گفت: البته احزاب می‌توانند چهره‌های خدوم، دلسوز، متعهد و کارآمد، پاک، انقلابی، ولایی و امیدوار به آینده را به مجلس بفرستند. چنین نمایندگانی در خانه ملت می‌توانند جایگاه مجلس را ارتقا دهند و همان خواسته امام (ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است را ارتقاء ببخشند.

حسینی تأکید کرد که این افراد در مجلس با داشتن برنامه و نگاه به سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی به دور از فرافکنی، سیاه‌نمایی، حاشیه‌سازی، جنجال‌آفرینی و غوغاسالاری طرح‌ها و لوایح مفید برای کشور را تصویب کرده و افراد صالح برای تصدی امور در وزارتخانه‌ها را تأیید می‌کنند. آن‌ها می‌توانند مشکلات مادی و معنوی کشور را پشت سر گذاشته و امید و نشاط بیشتری در کشور حاکم کنند.

به گفته حسینی، چنین مجلسی با نظارت جامع و به دور از شائبه‌های تنگ‌نظرانه، بازی‌های جناحی و در فضای سالم، امور کشور را به بهترین شکل پیش می‌برد و ضمن حمایت از مجریان در انجام وظایف‌شان شمشیر آخته بر سر افراد ناشایست و سوءاستفاده‌کنندگان را دارند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تقویت بعد نظارتی مجلس، دولتی کارآمد و توانمند را شکل می‌دهد در این شرایط دو قوه مجریه و مقننه می‌توانند کشور را از شرایط دشوار فعلی عبور دهند.

وی در پایان تأکید کرد که باید در انتخابات و فعالیت احزاب بیانیه گام دوم رهبری سرلوحه کار قرار گرفته و همه به اخلاق و قوانین در رقابت‌های انتخاباتی التزام داشته باشند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر