توسط هلال احمر

یازدهمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: یازدهمین محموله واکسن کرونا، تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز پنجشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش مملکت آنلاین، کریم همتی گفت: امروز (پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰)، یازدهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وی افزود: در این مرحله یک میلیون و ۱۱۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد شد.

همتی افزود: لازم به یادآوری است که تاکنون ۱۲ میلیون و ۶۳۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۳ پرواز به کشور منتقل شده است.

جمعیت هلال احمر بعد از جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی با تولیدکنندگان و واردکنندگان واکسن، تلاش خود را مضاعف کرده است تا با وارد کردن محموله های بیشتر به روند کنترل بیماری کرونا و ایمن سازی مردم کمک کند. رئیس جمهوری در جلسه اخیر از تولیدکنندگان و واردکنندگان خواست تلاش خود را در زمینه تولید و واردات واکسن کرونا مضاعف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر