۴۰۰ مرکز درمانی بسیج در اختیار وزارت بهداشت قرارگرفت

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعال‌ تر شدن طرح شهید سلیمانی، گفت: آمادگی داریم ۴۰۰ درمانگاه و مرکز درمانی را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

به گزارش مملکت آنلاین، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس مشترک با فرماندهان سپاه و روسای دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور که در ستاد وزارت بهداشت و با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با قوت بیشتری فعال شده است؛ البته تمرکز بر خانواده‌ ها که هر عضو خانواده سفیر سلامتی است با همراهی خوب صدا و سیما در بحث اطلاع‌ رسانی‌ها انجام می‌ شود که در کنار آن ما نیز تمام ظرفیت‌ هایمان را در اختیار وزارت بهداشت و شبکه گسترده آنها قرار خواهیم داد.

وی افزود: به هر شکلی که وزارت بهداشت مشخص کند، آمادگی داریم ۴۰۰ درمانگاه و مرکز درمانی را در اختیار وزات بهداشت قرار دهیم و به هر میزانی وزارت بهداشت واکسن تأمین کند به همان میزان نیز ما ظرفیت ایجاد می‌ کنیم.
سلیمانی با اشاره به دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی، ادامه داد: همچون ماه‌های گذشته کمک‌ های مؤمنانه برای کسانی که نیاز به کمک دارند، جمع‌ آوری می‌ شود و این کمک ‌ها در حال انجام است.
انتهای پیام/

ارسال نظر