جهان در انتظار شنیدن طرح ایران برای صلح هرمز؛

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل آغاز شد

رئیس جمهور روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شکاف میان ملتهای منطقه را خواسته آمریکا و صهیونیسم دانست وبا بیان اینکه با همه همسایگان دست رفاقت دراز می کنیم و از خطاهای گذشته آنها نیز می گذریم، تاکید کرد: منطق ما، امنیت درون زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است و با شعار و طرح "ائتلاف امید" و "ابتکار صلح هرمز" به نیویورک می رویم...

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل آغاز شد

سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آغاز شد و از چهار شبکه تلویزیونی، رادیویی و تعاملی پخش می‌شود.

به گزارش «تابناک»، حجت‎الاسلام «حسن روحانی» که برای شرکت در هفتاد‎وچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک رفته، هم اکنون سخنرانی خود را در جمع مقامات ارشد و سران عالرتبه کشورهای مختلف جهان آغاز کرد.

شبکه‌ یک سیما، شبکه خبر، شبکه رادیویی ایران و شبکه تعاملی شیما (شی‌ران) به طور زنده سخنرانی رییس جمهور کشورمان را پخش می ‌کنند. 

رئیس جمهور روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شکاف میان ملت های منطقه را خواسته آمریکا و صهیونیسم دانست وبا بیان اینکه با همه همسایگان دست رفاقت دراز می کنیم و از خطاهای گذشته آنها نیز می گذریم، تاکید کرد: منطق ما، امنیت درون زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است و با شعار و طرح "ائتلاف امید" و "ابتکار صلح هرمز" به نیویورک می رویم.

منبع: تابناک

ارسال نظر