تمدید ثبت‌نام دیابتی‌ها برای دریافت انسولین قلمی

ثبت نام دیابتی‌ها برای دریافت انسولین قلمی تا ۲۰ تیر ماه تمدید شد.

به گزارش مملکت آنلاین، معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ طرح ثبت نام بیماران دیابتی تا ۲۰ تیر ماه تمدید شده و پس از اتمام موعد مقرر توزیع دارو صرفاً به بیماران ثبت شده در این سامانه صورت می‌گیرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نیازی به مراجعه بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت به مراکز دیابت نیست و بیماران با مراجعه به سامانه مدیریت بیماری‌های نادر (https://rda.behdasht.gov.ir) می‌توانند از ثبت کدملی و صحت اطلاعات درج شده خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر