نمایندگان، دو هفته به تعطیلات تابستانی می‌روند

براساس تصمیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان برای تعطیلات تابستانی، دو هفته به حوزه انتخابیه خود می روند و نخستین جلسه پس از تعطیلات روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، نمایندگان برای تعطیلات تابستانی، دو هفته به حوزه انتخابیه خود می روند و نخستین جلسه پس از تعطیلات روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود.

مجلس شورای اسلامی تا روز چهارشنبه ۹ تیرماه جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن، از روز یکشنبه ۱۳ تا چهارشنبه ۲۳ تیر ماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سرکشی از حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت و جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر