بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۹۱ روستا در نقاط مختلف کشور

طرح آبرسانی به ۹۱ روستا در ۴ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۹۱ روستا در نقاط مختلف کشور

به گزارش مملکت آنلاین، طرح آبرسانی به ۹۱ روستا در ۴ استان کشور با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان با دستور وزیر نیرو و در هفته پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز دوشنبه، پروژه آبرسانی به ۹۱ روستا در چهار استان بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی و زنجان را با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.

آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر

پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر با اجرای ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال، ۲۱ کیلومتر توسعه شبکه توزیع با ظرفیت تامین آب ۷۰ لیتر بر ثانیه جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار و ۳۴۶ نفر معادل ۵ هزار و ۳۰۹ خانوار را با اعتبار ۶۵.۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

بهره‌‎مندی ۴۹۴۶ هزار نفر از جمعیت روستایی استان کرمان از آب شرب

پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای استان کرمان با اجرای ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۶ کیلومتر توسعه شبکه توزیع با ظرفیت تامین آب ۴۰ لیتر بر ثانیه و مخزن ذخیره ۲۰۰ مترمکعب، جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۹۴۶ نفر معادل یک هزار و ۳۷۱ خانوار را زیرپوشش قرار داده که با اعتبار ۹.۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

آبرسانی به ۱۲ روستای خراسان جنوبی

پروژه آبرسانی به ۱۲ روستای استان خراسان جنوبی با اجرای ۴۴ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۸ کیلومتر توسعه شبکه توزیع، ظرفیت تامین آب ۱۸ لیتر بر ثانیه و مخزن ذخیره ۱۴۷۰ مترمکعب، جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۶۳۲ نفر معادل دو هزار و ۶۹۱ خانوار را زیر پوشش قرار داده که با اعتبار ۱۸.۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

بهره‌مندی ۳۱ روستای استان زنجان از آب سالم و پایدار

پروژه آبرسانی به ۳۱ روستای استان زنجان با ظرفیت تامین آب ۱۰۲ لیتر بر ثانیه، ۴۲۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره، ۵۵ کیلومتر خطوط انتقال و ۹۹ کیلومتر توسعه شبکه توزیع، جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۵۴ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. این پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۴.۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر