معاون وزیر بهداشت: وارد موج چهارم کرونا شدیم

معاون کل وزیر بهداشت از ورود کشور به موج چهارم کرونا خبرداد.

به گزارش ممکلت آنلاین، حریرچی با اشاره به وارد شدن کشور به موج چهارم کرونا گفت: قطعا وارد موج چهارم کرونا شده ایم.در چند هفته آینده ویروس کرونا از نظر سرپایی، بستری و مرگ و میر مبتلایان صعودی خواهد بود.

معاون کل وزیر بهداشت اضافه کرد: در حال حاضر پیش بینی می‌شود که باتوجه به افزایش روند سرپایی و بستری بیماران کرونایی تا ۳ الی ۴ هفته آینده روند صعودی را به خصوص برای مرگ ومیر افراد داشته باشیم.

وی افزود: افرادی که تاکنون شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده اند بیشتر در معرض آسیب کرونا هستند چرا که دیگران به علت‌های گوناگون به این بیماری مبتلا شده اند ، اما در حال حاضر بدن آن‌ها ایمنی لازم را دارد و به احتمال بسیار کم مجدد به کرونا مبتلا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر