روغن جامد طبیعت تا 6فروردین در دیجی‌کالا عرضه می‌شود/ کمک به مدیریت بازار روغن خوراکی

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا با اشاره به طرح ابتکاری این فروشگاه آنلاین به منظور مدیریت بازار توزیع روغن خوراکی در کشور و کمک به مصرف‌کننده نهایی گفت: تا ششم فروردین ماه روغن نیمه جامد طبیعت بدون واسطه با قیمت ۷۰ هزار تومان از بستر دیجی‌کالا توزیع می‌شود.

روغن جامد طبیعت تا 6فروردین در دیجی‌کالا عرضه می‌شود/ کمک به مدیریت بازار روغن خوراکی

به گزارش مملکت آنلاین، حمیدرضا پاکروان مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا در خصوص طرح توزیع روغن به صرفه توسط سایت دیجی‌کالا اظهار کرد: همانند تمامی کالاها و اقلام، تنوع توزیع روغن خوراکی نیز در سایت دیجی‌کالا وجود دارد و به واسطه ارتباطات موجود با تولیدکننده‌ها مشکلی برای عرضه این کالا نداریم.

وی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به صف توزیع روغن در یکی از شهرهای ایران گفت: با توجه به اطلاعات موجود می‌دانستیم که در ماه‌های گذشته، کشور با مشکل تولید روغن روبرو نبوده است و تلاش تمام شرکت‌های تولید کننده در راستای پاسخگویی به نیاز بازار است.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا بیان کرد: سریعا پس از این حواشی با توجه به ارتباطات موجود با مجموعه شرکت تولیدی طبیعت، تلاش کردیم تا این چالش را رفع کنیم.

پاکروان با اشاره به استقبال شرکت طبیعت از پیشنهاد دیجی‌کالا مبنی بر توزیع روغن جامد تولیدی به صورت آنلاین تصریح کرد: نتیجه این گفت‌وگو‌ها بر این شد تا در راستای پاسخگویی به نیاز مردم برای دسترسی به روغن جامد به عنوان یکی از اقلام ضروری سبد خانوارها روغن جامد شرکت طبیعت در سایت دیجی‌کالا برای فروش به مصرف کننده نهایی با قیمت مناسب عرضه شود.

وی با اشاره به شفافیت عرضه محصولات بر بستر دیجی‌کالا ادامه داد: حدود یک هفته از آغاز همکاری با شرکت طبیعت می‌گذرد و طبق برنامه‌ریزی اولیه تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا خاطرنشان کرد: محصول روغن نیمه جامد زیروترانس شرکت طبیعت در بسته بندی ۵ کیلوگرمی و با قیمت ۷۰ هزار تومان توزیع خواهد شد که با توجه به هدف همکاری این دو شرکت حدود نیمی از قیمت بازار آزاد مصرف را دارا است.

پاکروان با اشاره به محدودیت خرید این محصول توسط هر کاربر و فروشنده به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی دلالان گفت: تا ششم فروردین ماه تمام تولید محصول روغن جامد شرکت طبیعت بر عهده دیجی‌کالا است و اگر پس از این بازه نیز تولیدات تداوم داشته باشد، عرضه این کالا با توافق مجدد استمرار خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ تمام گروه‌های مرتبط برای اجرای این طرح و کمک به بازار شب عید و تامین نیازمندی شهروندان ادامه داد: برای اجرای طرح توزیع روغن طی بازه زمانی کوتاه، برنامه‌ریزی شده است که با در نظر گرفتن شیفت شب در بخش عملیات، فرایند پردازش و ارسال این کالا از سوی دیجی‌کالا با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا با اشاره به توزیع سایر محصولات و اقلام بر بستر دیجی کالا مطابق روند عادی گذشته بیان کرد: بعضاً طی سال‌های اخیر، روغن در فروشگاه‌ها دچار کمبود بود و بعضاً برخی شیطنت‌ها برای فروش سایر محصولات در کنار روغن نیز انجام می‌شد که هیچ گاه این فضا در دیجی کالا به وجود نیامد.

پاکروان با اشاره به امکان سفارش حتی یک آیتم و محصول در سایت دیجی‌کالا افزود: دیجی‌کالا به لطف خدا طی تمام بازه‌های زمانی چالش توزیع روغن در بازار به خوبی عمل کرد که این برای تمام مجموعه بزرگ دیجی‌کالا و تیم مربوطه باعث خوشحالی و دلگرمی بود.

وی ادامه داد: خروجی این پیشنهاد و اتفاق تجربه شده ما بین دیجی‌کالا و طبیعت با استقبال وزرارت صمت روبرو شد؛ به طوری که وزارتخانه از سایر شرکت‌های تولید کننده برای حضور در این طرح دعوت کرد تا از این قابلیت‌های توزیع برای کمک به مصرف کننده و ثبات بازار استفاده کنند.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا تصریح کرد: این طرح توسط دیجی‌کالا در حال تکمیل شدن است و انشاالله با پیش قدم شدن سایر شرکت‌های تولید کننده همکاری خوبی برای کمک به مردم عزیز کشور حاصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر