فرمانده ناجا خبر داد:

آماده‌باش حداکثری نیروهای پلیس از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی

فرمانده نیروی انتظامی در اولین جلسه مشترک قرارگاه امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ پلیس، از آماده باش حداکثری نیروها از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

آماده‌باش حداکثری نیروهای پلیس از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی

به گزارش مملکت آنلاین، سردار حسین اشتری با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت امام حسین (ع) و فرا رسیدن سال نو را به همه مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه نوروزی ۱۴۰۰ ادامه داد: امروز اولین جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ نیروی انتظامی راه اندازی و آغاز به کار می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آماده باش حداکثری نیروهای پلیس از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی بیان کرد: با توجه به آغاز به کار قرارگاه نوروزی پلیس، سبزپوشان ناجا به صورت حداکثری در آماده باش خواهند بود تا به صورت دائم و شبانه روزی به  مردم خدمات ارائه دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: همکارانم در اقصی نقاط کشور در راستای خدمات دهی به مردم و انجام وظایف ذاتی و قانونی خود و البته اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور فعال دارند و باید بگویم بیش از ۶۶ هزار نفر از همکارانم در پلیس راهور ناجا، پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان به ایفای ماموریت نوروزی می پردازند.

سردار اشتری با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است، ادامه داد: همچنان در اجرای محدودیت ترددها، تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و برمبنای رنگ بندی صورت گرفته در شهرها و استان ها، اعمال قانون خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی، ماموریت های محوله برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را به جد دنبال می کنیم، افزود: چون گذشته تمام مراکز درمانی  و بیمارستان های ناجا به صورت آماده باش برای پذیرش بیماران مهیا است، از طرفی با رصد فعالیت های سایبری با کسانی که به نوعی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، برخورد می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گریزی بر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی ناجا زد و عنوان کرد: همچنان شناسایی، دستگیری و برخورد با محتکران نیازها و اقلام اساسی مردم در دستور کار پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امید است که چون همیشه، مردم همکاری خوبی با فرزندان خود داشته باشند و انتظار است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا ان شاء الله با رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم و سال ۱۴۰۰ توام با سلامت و امنیت روزافزون برای همگان باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی اعمال قانون درباره منع ترددها عنوان کرد: همواره تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در اعمال محدودیت های ترددی نیز به سیاست گذاری این ستاد توجه می کنیم و بر مبنای رنگ بندی اعلامی  درباره شهرها و نوع محدودیت، انجام وظیفه خواهیم کرد.

در مراسم راه اندازی قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروزی ۱۴۰۰ پلیس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار غلامرضا رضائیان رئیس بازرسی کل ناجا، سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا و دبیر اجرای قرارگاه امام رضا(ع) و نوروزی ناجا، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، سردار "مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا ناجا و جمع دیگری از مسئولان نیروی انتظامی حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر