افتتاح طرح های ملی وزارت نیرو در ۴ استان کشور توسط رییس جمهور

رییس جمهور طرح های ملی وزارت نیرو در ۴ استان کشور را افتتاح کرد

افتتاح طرح های ملی وزارت نیرو در ۴ استان کشور توسط رییس جمهور

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پنجاه و هشتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید فرمان بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو در استان‌های تهران، قزوین، گیلان و مازندران را با اعتبار ۱۴ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان صادر کرد.

وی روز سه شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی طرح بزرگ جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب غرب تهران، سد نهب قزوین، تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر صومعه‌سرا، بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاسپین مازندران و تصفیه خانه فاضلاب پردیس را افتتاح کرد.

این شش پروژه ملی صنعت آب و برق در چهار استان کشور با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام روحانی در آیین  بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو گفت:  برخی از افتتاح های انجام شده در سال جاری در تاریخ کشور بی نظیر است.

وی افزود: با پنج شنبه های افتتاح جهش تولید را در مقام عمل ثبت کردیم.

رئیس جمهور ادامه داد: افتتاح ۳۰۷ طرح و پروژه وزارت نیرو با ۸۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در یکسال یک افتخار بزرگ است.

روحانی گفت: دولت جدید آمریکا اعتقاد به اشتباه بودن اقدامات دولت قبلی را در عمل نشان دهد.

رئیس جمهور افتتاح ۳۰۷ طرح و پروژه در حوزه آب و نیرو در سال جاری با ۸۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و با تشکر ویژه از وزارت نیرو برای اجرا و افتتاح این طرح های ارزشمند، گفت: پنج شنبه های افتتاح و اینکه توانستیم در شرایط سخت تحریم و کرونا جهش تولید را در مقام عمل نشان دهیم، در تاریخ ایران ثبت می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر