عرضه گسترده کالاهای اساسی در بازار آغاز شده است

معاون وزیر صمت گفت: از چند روز آینده انواع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله قند، شکر، روغن، مرغ و مخصوصا میوه با حجم وسیع‌تر و بیشتری به بازار عرضه می‌شود.

عرضه گسترده کالاهای اساسی در بازار آغاز شده است

به گزارش مملکت آنلاین، عباس قبادی گفت: در حال حاضر در ۲۶۰ نقطه تهران در قالب میادین میوه و تره بار این محصولات با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی گفت:  توزیع میوه دولتی هم آغاز شده است و پرتقال و سیب زرد با نرخ کیلویی ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و سیب قرمز با نرخ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان  عرضه می شود.

معاون وزیر صنعت افزود: ۷۰ درصد خرید‌های میوه مردم از طریق میادین میوه و تره بار تامین می‌شود و نرخ‌ها در این میادین نسبتا مناسب است.

عباس قبادی گفت: علاوه بر میادین میوه و تره بار  قرار است ۸۰ نقطه دیگر هم در اختیار باغداران و عرضه کنندگان میوه قرار بگیرد تا بتوانند میوه با قیمت مصوب و بدون واسطه به مردم عرضه کنند.

وی افزود: با عرضه گسترده میوه به بازار انتظار می‌رود که قیمت در مراکز عرضه غیر از میوه و تره بار نیز تحت تاثیر قرار بگیرد و به ثبات برسد.

معاون وزیر صمت گفت: با متخلفان و گرانفروشان به شدت برخورد می‌شود و در راستای همین موضوع ۱۵ هزار و ۴۵۰ پرونده به تعزیرات معرفی شده تا با گرانفروشی آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر