تاکنون، هیچ سربازی به کرونا مبتلا نشده است

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: هیچ سربازی کرونا نگرفته است.

به گزارش مملکت آنلاین،  معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، مراکز آموزشی نیروهای مسلح را از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی اعلام کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی کرونا نگرفته است.

وی افزود: افزایش سه برابری حقوق سربازان، غنی‌سازی اوقات فراغت و استفاده از تخصص سربازان از جمله اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت دوران سربازان است که در سال‌های اخیر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: عزم ما پرداخت حقوق مصوب شده سربازان در مجلس برابر قانون است. همچنین بنا بر تدابیر وزیر دفاع، سربازان شاغل در این وزارتخانه عیدی دریافت می‌کنند و به سربازان متاهل هم بسته‌های کمک معیشتی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر