کاهش تخلفات احتمالی در تأمین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ توسط سازمان تأمین اجتماعی گفت:با الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری، کنترل و نظارت بر این فرآیندها نیز متحول می‌شود و سوء استفاده و تخلفات احتمالی نیز با تکمیل طرح ۳۰۷۰ کاهش خواهد یافت.

 کاهش تخلفات احتمالی در تأمین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰

به گزارش مملکت آنلاین، حسن صادقی اظهار کرد: خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که طی ماه‌های اخیر با عنوان طرح 3070 درحال توسعه است، موجب تسهیل خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش می‌شود و این طرح مزایای متعددی برای مجموعه مدیران و کارکنان و همچنین دریافت کنندگان خدمات تأمین اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: هدف این طرح کاهش 70 میلیون مراجعه حضوری سالیانه مردم به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی است و کاهش این حجم از مراجعات قطعا موجب تحول اساسی در خدمات خواهد شد.

صادقی ازدحام جمعیت در ادارات و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی را مشکلی قدیمی دانست و گفت: طرح 3070 و توسعه خدمات غیرحضوری اقدام ارزشمندی است و قطعاً جامعه کارگری و مخاطبان گسترده سازمان تأمین اجتماعی از این طرح استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: شیوع این بیماری قطعاً باید موجب تسریع در گسترش خدمات غیرحضوری شود و مدیران سازمان تأمین اجتماعی نیز باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای کاهش مراجعات مردم به ادارت استفاده کنند که طرح 3070 یکی از اقدامات بسیار موفق و اثرگذار در کاهش مراجعات مردم است.

صادقی امکان انجام نظارت و کنترل سیستمی را از دیگر مزایای خدمات غیرحضوری برشمرد و گفت: با الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری، کنترل و نظارت بر این فرآیندها نیز متحول می‌شود و سوء استفاده و تخلفات احتمالی نیز با تکمیل طرح 3070 کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از مدیریت سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای طرح 3070 تشکر کرد و افزود : اینگونه طرح‌ها که موجب تسهیل خدمت رسانی به مردم می‌شود بسیار ارزشمند است و مهمترین انتظار جامعه کارگری از سازمان تأمین اجتماعی دسترسی آسان به خدماتی باکیفیت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر