واکسیناسیون در ایران از فردا و در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز می‌شود

رئیس جمهور با بیان اینکه سال آینده سال بهتری در مقابله با کرونا و تحریم های شکست خورده، خواهد بود و مردم شرایط بهتری خواهند داشت، تاکید کرد که واکسیناسیون در ایران از فردا آغاز و به سرعت در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می یابد.

واکسیناسیون در ایران از فردا و در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرحهای سرمایه گذاری عشایری و روستایی و پروژه های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واکسیناسیون در ایران از فردا آغاز و به سرعت در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می یابد.

وی افزود: سال آینده سال بهتری در مقابله با کرونا و تحریم های شکست خورده، خواهد بود و مردم شرایط بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید کار فوق العاده ای در روستاها در حوزه های برق، آب، گاز، راهها، مدارس، بهداشت، ارتباطات، بوم گردی، اشتغال زایی و صنایع دستی انجام شده است.

رییس جمهور اضافه کرد: تا پیش از دولت یازدهم به ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود که این رقم اکنون به ۳۲ هزار روستا رسیده است.

روحانی گفت: پیشبرد طرحهای اشتغال روستایی بسیار لازم و ضروری بود و امروز در چارچوب این طرحها، ۲۶۲ هزار اشتغال ایجاد شده است.

روحانی افزود: رئیس جمهور با بیان اینکه سال آینده سال بهتری در مقابله با کرونا و تحریم های شکست خورده، خواهد بود و مردم شرایط بهتری خواهند داشت، تاکید کرد که واکسیناسیون در ایران از فردا آغاز و به سرعت در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر