رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:

۵١ مرکز درمان ناباروری در کشور ایجاد می‌شود

مخبر گفت: در حال حاضر در ٢۶ استان کشور مرکز درمان ناباروری داریم.

۵١ مرکز درمان ناباروری در کشور ایجاد می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی حوزه زنان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر اظهار کرد: توصیه ام این است که زندگی کوتاه و پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) از رحلت پیغمبر تا شهادت ایشان را دقت کنیم چرا که برای همه ما در همه ابعاد آموزنده است.

او با بیان اینکه عشق به خدا و پیغمبر به قدری پر رنگ است که تشخیص اینکه کدام بیشتر یکدیگر را دوست داشته اند، سخت است، گفت: حضرت زهرا (س) معتقد بود اصول و سنت پیامبر باید حفظ شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه جریان دفاع از سنت رسول الله را خاندان پیغمبر دنبال می‌کردند، گفت: محوریت اسلام نابی که به دست ما رسیده، شروعش با زن بوده است.

او ادامه داد: وسیله نجات و حل مشکلات این است که زن باید در صحنه باشد و در تجمعات انقلابی دیدیم که زنان حضور داشتند.

مخبر با بیان اینکه نقش مادران و خواهران در جنگ و پشت جنگ مورد توجه بود، گفت: امروز که درگیر مسائل اقتصادی هستیم توان و ظرفیت بانوان مورد توجه است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: اینکه فکر کنیم نخبگان و نیرو‌های هوشمند در شهر‌های بزرگ و دانشگاه‌های مطرح اند درست نیست.

مخبر گفت: ما از ظرفیت بزرگی که داریم غافل هستیم و در ستاد اجرایی برای اشتغالزایی تسهیل‌گری می کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: با همکاری وزارت بهداشت ۵١ مرکز ناباروری در سراسر کشور تاسیس می‌کنیم که در حال حاضر در ٢۶ استان کشور مرکز ناباروری داریم، ولی در بسیاری از شهرستان‌ها نداریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: مقام معظم رهبری به هیچ وجه تفکیکی در بیانیه گام دوم انقلاب قائل نشده و مخاطب آن جامعه انقلابی است که شامل زنان و مردان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر