وزیر نفت:

تشکیل وزارت انرژی شدنی است

وزیر نفت گفت: تشکیل وزارت انرژی انجام شدنی است و مجلس شورای اسلامی می تواند در این زمینه اقدام کند.

به گزارش مملکت آنلاین، بیژن زنگنه امروز (سه شنبه، هفتم بهمن ماه) در حاشیه ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه افرادی اجازه نمی دهند تولید نفت ایران از ۴ میلیون بشکه در روز فراتر رود، اظهار کرد: عوامل غیبی.

وی با بیان اینکه آیا ممانعت از افزایش تولید نفت در دولت آینده ادامه می یابد، پاسخ مثبت داد و افزود: آنها اراده قوی دارند و اراده آنها الزام هایی هم دارد و نمی گذارند.

وزیر نفت درباره رابطه مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت عنوان کرد: این رابطه مالی نوشته شده، اما نپخته است و روش های قدیمی است و جواب نمی دهد. عمر آن نیز بیشتر از دو سال نیست.

وی درباره وصول مطالبات بابک زنجانی گفت: من هم در جریان هستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر