اعلام مبلغ پاداش مدال‌آوران المپیک در آینده‌ای نزدیک

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاداش ویژه‌ای برای ورزشکاران طلایی المپیک در نظر می‌گیریم با این حال مبلغ پاداش‌ها بزودی اعلام می‌شود.

اعلام مبلغ پاداش مدال‌آوران المپیک در آینده‌ای نزدیک

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود سلطانی‌فر گفت: با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور سعی کرده‌ایم از حداکثر ظرفیت‌ها برای حمایت از رشته‌های المپیکی استفاده کنیم تا تیم‌ها آمادگی لازم را داشته باشند .

وی افزود: مبلغ بودجه و تخصیص‌ها به فدراسیون‌ها و ورزشکاران المپیکی نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و بازهم به فدراسیون‌های المپیکی کمک می‌کنیم‌ و تمام سعی ما این است که تیم‌ها و اردوها بدون نقص برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه توضیح داد: پاداش مدال‌ها از قبل به صورت سکه پرداخت می‌شد و در شرایط کنونی با وجود نوسان قیمتی آن و تحریم‌های ظالمانه‌ای که با آن مواجه هستیم اگر تمرکز خود را روی سکه می‌گذاشتیم ممکن بود از عهده آن برنیاییم و به همین خاطر ملاک ما به امتیاز تغییر کرد.

وی تصریح کرد: با همه فشارها بنای ما این است که بخش اعظمی از پاداش سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ پرداخت شود. همچنین سعی ما این است که مبلغ پاداش مدال طلا را به صورت ویژه تر درنظر بگیریم چون در جدول رنکینگ تاثیرگذار است.

سلطانی‌فر اعلام کرد که مبالغ پاداش‌ها در آینده نزدیک اعلام خواهد شد تا ورزشکاران با خیال راحت به تمریناتشان بپردازند. وی در پایان اظهار امیدواری کرد ضمن استمرار موفقیت های کمیته ملی المپیک، شاهد درخشش ورزشکاران باشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر