طی سال جاری:

آمار ۲۰۴ پروژه افتتاح شده در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

وزیر نیرو گفت: از ابتدای اسل جاری ۲۰۴ پروژه در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شده است.

آمار ۲۰۴ پروژه افتتاح شده در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

به گزارش مملکت آنلاین، رضا اردکانیان در آئین بهره‌برداری از ۶ پروژه صنعت برق استان‌های یزد و کرمان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان، همزمان با هفته سی و هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران گفت:‌ تلاش داریم تا پایان سال مطابق برنامه، ۴۶ پروژه باقی‌مانده به همت فعالیت‌ شرکت‌های مادر تخصصی که مسئولیت مهمی در تکمیل این طرح‌ها دارند افتتاح و کشور،‌ مردم،‌ صنایع و فعالان اقتصادی از ثمره آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: با احتساب پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شوند جمع پروژه‌‌های پویش که امسال وارد مدار بهره‌برداری شدند به ۲۰۴ پروژه با سرمایه‌گذاری حدود ۵۵ هزار میلیارد تومان رسید.

وی در خصوص رمزارزها گفت: وزارت نیرو یکی از سرسخت‌ترین‌ها در فرآیند برخورد با پدیده رمرز ارزهای غیرمجاز بوده و طبق مصوبه هیئت وزیران برای ساماندهی به این امر، وزارت نیرو در جلسات کمیسیون‌های مختلف دولت بر این مسئله پافشاری می‌کرد که نمی‌توان انرژی یارانه‌ای برای کسانی که می‌خواهند رمز ارز تولید کنند بدهیم و از جیب انبوهی از مردم، این یارانه در این زمینه مصرف شود.

اردکانیان اضافه کرد: با تصویب دولت، ‌برق مورد نیاز کسانی که روال قانونی را طی می‌کنند در مواقعی که کشور نیاز شدید ندارد تامین شده و با موارد غیرمجاز هم با همکاری دیگر دستگاه‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر