کاهش دورکاری کارمندان تهران به یک سوم

استاندار تهران با اشاره به ورود شرایط استان از نظر شیوع بیماری کرونا به وضعیت زرد اعلام کرد: ممنوعیت تردد به استان‌های شمالی کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش مملکت آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم و مسئولان، خوشبختانه استان در وضعیت زرد قرار گرفت.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می‌کند از این‌رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده برای استمرار این روند ضروری است و باید همچنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار تهران با تشریح محدودیت‌های وضعیت زرد تاکید کرد: دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران اعمال می‌شود و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح استمرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر