نامه دوباره احمدی‌نژاد به رئسای جمهور منطقه در مورد وقوع جنگ جدید در منطقه

محمود احمدی‌نژاد با ارسال نامه‌ خطاب به حسن روحانی و سران کشورهای منطقه، توجه آنان را به ضرورت اتّخاذ تدابیر لازم و فوری برای پیشگیری از وقوع یک جنگ تازه در منطقه حساس خاورمیانه و خلیج فارس جلب کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به سران کشورهای ترکیه، عربستان سعودی، کویت، قطر، بحرین، امارات متحده عربی، عمان و نخست‌وزیران عراق و پاکستان هستند در مورد احتمال وقوع یک جنگ مخرّب جدید در منطقه حسّاس خاورمیانه و خلیج فارس هشدار و تأکید کرد که هر نوع جنگ، صرفاً خواست دشمنان ملت‌ها، تأمین‌کننده منافع آنان و به طور قطع به ضرر منافع ملت‌ها و کشورهای منطقه است.

احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان هم نوشت: واضح است هر نوع جنگ صرفاً خواست دشمنان ملّت‌ها و تأمین‌کننده منافع آنان و به طور قطع به ضرر منافع ملّت‌ها و کشورهای منطقه است.
بنابراین بر همه مقامات و مسئولین فرض است که با اتّخاذ تدابیر لازم و عاجل از وقوع جنگ جلوگیری نمایند.
اینجانب از جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران انتظار دارد که همه مساعی خود را در این جهت مبذول فرمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظر