۱۵ هزار دوز واکسن فایزر وارد ایران می‌شود

رییس سازمان هلال احمر کشور از تامین واکسن خارجی فایزر برای کشور خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، همتی در سفر به آبادان و خرمشهر به خبرنگار صداوسیما گفت: قرار است ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر بصورت اهدایی به ایران داده شود.
وی افزود: به دلیل شرایط خاص نگهداری این واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت به زودی مراحل انتقال آن به کشور انجام خواهد شد.
رییس سازمان هلال احمر کشور گفت: در زمان رسیدن واکسن نحوه دریافت واکسن در رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد و روز گذشته هم برای پیگیری بیشتر این موضوع جلسه در تهران برگزار کردیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر